ArrDee - Oliver Twist [Music Video] | GRM Daily

🚨 SUBSCRIBE: bit.ly/GRMsubscribe

📲 FOLLOW: @grmdaily

📰 VISIT: grmdaily.com/

🎧 PLAYLISTS: grm.lnk.to/playlist

Kommentarer

  • The beat and the rap really suits yoo😎👿

  • this man don't miss

  • 🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

  • this was literally filmed outside my nans i’m so posed i wasn’t there 😭

  • is this Aitch's lil bro?

  • Its the classical piece in the background for me, !!Kid is too Fresh! Wtf with the dislikes, bladzi hatters...

  • Arrdeeeeee you needa add more adiolas to your videos bruh😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

  • Melody is fire

  • 😍😍😍😍

  • “Think I I didn’t take risk to get to this sit” is the best line imo

  • I hate this song. I hate his music. And I hate him the most.

    • no one asked bro

  • Jo

  • 😘😘😘❤❤u arrdeeeeeeeee😘😘😘

  • FIRE🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

  • Can I have that couch 🥺

  • Wtf is going with rap bro

  • amo la risa ajjsjwjs

  • From 🇪🇸🔥🔥🔥

  • apparently he ran away from feds at a scene

  • I like the wolf warrior in the background

  • are these boys like 16..?

  • My man got a segaret jk loved it so much

  • i think the camera mans name is oliver bc he is always telling him oliver twist

  • 💩💩💩💩💩💩

  • Guys i think he wants some more Oliver Twist

  • “White ppl cant rap” Arrdee: “ hold my unseasoned chicken”

  • This is fire and easy to learn we vibe at school to this

  • No sexualizing women, no flexes, no cars. He's just being himself and having fun.

    • Are you blind or deluded

  • I wanted to make a "me: mom can we have aitch? mom: no we have aitch at home Aitch at home: " comment, but this guy is good

  • He sounds like a villain

  • cultural

  • 💪🤤🤤🤤🤤😈 my favorite

  • kiki

  • sh to all oliver´s and me

  • Fireeeeee

  • 🔥🔥🔥

  • 😁 This tune 🎶 is not available to buy on amazon yet. What's the delay? 😂

  • ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

  • Such a vibe

  • Not many subscribers for someone so lit 🔥

  • Trash

  • Engoy all Verey nice music raap is amazing

  • Oliver twisttttt

  • facing demolition

  • Me and my monke, monke doesn’t wear any pants

  • Sussy baka

  • I like how when he is in outside the hotel and does three times of the handle I deserve it

  • I love how the music in on volient

  • 2:18 I admit I did what I did but I deserve it 🙄

  • How is this music wtf

  • I know every single spot he is in

  • Pog

  • The lisp

  • People; UK rap sucks... Arrdee;wanna bet?

  • The transition are maddd 🔥🔥🔥

  • Fire

  • Just wanted some more

  • Draco Malfoy dropping hits now??

  • This is ass but with the g

  • Pure shite

  • nice thursday for arrdee

  • This is a fat tune

  • He stole this song from Swaizy, called foot on the gas. Proper Tramp, taking a next mans song. He’s gonna get banged out when he’s found

    • @__mayo yeah I get that, but bet the man that actually made it ain’t happy when he claims it’s his song and making the world believe he came up with it because he’s talented. Wouldn’t be so bad if he admitted it wasn’t his idea and taking all credit.

    • @Ready To Launch i get what ur saying but i still dont care yk, i listen to a song for how it sounds like, not from who the beat or lyrics are from

    • @__mayo well when bare people are bigging him up for making a sick beat they might wanna thank the person that actually thought about it and come up with the melody rather than the man that stole it.

    • @Ready To Launch do we care? no, song still lit

    • @J your the dumb one when it’s the exact same, ask anyone that actually knows about music. The violin and guitar are the exact same sample, but just pitched up. He stole the beat, not lyrics

  • Bruh I’ve been at that place

  • حلو ولله

  • Aitch wannabe

  • 🔥

  • u deserve it

  • If you see this comment I..... Love you

  • If you see this comment I..... Love you

  • Dis go hard tho

  • Good song but sorry i don't like dis vido nah

  • This guy looks like aitch

  • oliver missed

  • I Just wanna some more Oliver twist

  • Blonde girl IG for technological purpose anyone?:)

  • The beats 100% The rhythm 100% But too much hook I’m not hatin I’m just sayin dependin on music The Delivery is on point I mean crazzzzzy Over all good jobb Lil homie 🔥💪🏽

  • Straiggt away i heard that...sounds like eastern european rapstyle...Fantastic!😎💚🇭🇺🚀🙏

  • @marvin bist du das

  • This dude reminds me of slim Jesus

  • he looks so short

  • No cap the way ArrDee raps reminds me of a new gen Em, the fact his lyrics got so much meaning without him actually saying anything meaningful😂

  • Any one else things twwist hits different

  • to fire

  • Never before has a boy asked for mre

  • Anyone knows what that stone windbreaker is called or where I can buy it?

  • "I just wanted some more oliver twist"

  • Stealing the music😶‍🌫️

  • When your mates get together after school on a Friday night on the local council estate

  • POV: you didn't know the name of the song so you searched up "I just wanted some more Oliver Twist"

  • cringe

  • Gyaldem fire

  • Is that Adeola rolling with a geezer? 👀😍😂

    • Aki wakenya tu

  • Danny dee of rapping lol

  • Who is the blonde girl doesn't anyone know @?

  • When u order aitch from wish

  • Just heard this and it's 🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

  • Does he really smoke?

  • He deserves this🔥🔥